zondag 4 december 2011

Annie Beemsterboer

Annie Beemsterboer is ook een bekende van de Kruizerfair bezoekers. Ieder jaar staat ze met haar prachtige wens- en kerstkaarten en elk jaar heeft ze een ander plekje gevonden.
Dit jaar vind je haar mooie creaties bij Café Cirkus.

Annie stelt zich graag even voor:
"Mijn naam is Annie Beemsterboer uit Oterleek. Mijn hobby is kaarten maken voor alle gelegenheden. Het assortiment is erg groot en heel verschillend. Ook voor speciale wensen voor een kaartje kunt u bij mij terecht. Het is telkens weer een uitdaging om hier iets aparts van te maken.
De kaarten die ik maak, bedenk ik meestal zelf. Ze zijn exclusief in hun soort. Ik maak veel kaarten met Hollands thema, maar ook cadeautasjes met pepermunt of haagse hopjes. Het is dus zeker de moeite waard om even bij me te komen kijken."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten