donderdag 29 november 2012

Deelnemer 2012: Dennis Oudhuis


In de schuren van Buurvrouw & Buurvrouw vind je naast de buurvrouwen zelf ook diverse andere creatieve buurtbewoners. Zo laat Dennis Oudhuis zien wat een prachtig werk hij kan maken met de airbrush. Hij stelt zich graag hier voor:

Mijn naam is Dennis Oudhuis.
Geboren in Heerhugowaard ’t Kruis, nu woonachtig in Ursem.
Al sinds mijn jeugd is tekenen een passie van me en ik beoefen het hobbymatig.
Gemotiveerd door mooi gespoten filmposters en auto’s heb ik enkele jaren terug besloten een air-brush aan te schaffen.
Ik heb het mezelf aangeleerd door middel van You-tube filmpjes, en leer nog elke dag bij.
Een air-brush is een kleine verfspuit oftewel letterlijk vertaald een luchtpenseel.
Niet het bekendste instrument in de wereld van schilderen, het lijkt me daarom ook geweldig te laten zien hoe het werkt en wat de mogelijkheden ervan zijn.
En wie weet mensen hier warm voor te krijgen om het thuis zelf te gaan proberen want het is fantastisch leuk om te doen.



Je vindt Dennis bij Buurvrouw & Buurvrouw aan de Rustenburgerweg 183/185

Geen opmerkingen:

Een reactie posten